Už aby se někde objevil editor 3D světa San Andreas! Dokázat pak nesmyslnost všelijakých ostrovů by byla hračka. Svět SA totiž končí v moři u toho "pevninského lomu"
(zpočátku se dno moře šikmo svažuje, ale po několika desítkách metrů je zlom a dále se už jen donekonečna generuje jedna a táž (multi)textura). Že by se R* rozhodli po vygenerování x-kilometrů "ničeho" vytvořit ostrov (a tedy další 3D svět) mi nepřipadá pravděpodobné (a z hlediska vývojářů nesmyslné). To by bylo možno snadněji "spáchat" nějakým "teleportem" (generovaném např. překročením určité "čáry"), který by hráče "vyhodil nahoru nad 350 m" a tam mu dal zakusit "nových zážitků"
. Ovšem nevím , jaké "nad oblohou" (v SA) panují fyzikální zákony a pravděpodobně by také nebyl vidět normální outdoor svět...
Podle mě ovšem 3D model SA má rozměry 6x6km (plocha), cca 300-400metrů výšky (z toho tak 20 m pod úroveň hladiny moře) a příslušné indoor prostory, vyhozené někde na 1100 ft nad mořem a to přesně nad místem "dole" v outdooru, které těm intertérům odpovídá. Velikost indoor prostor může být různá, v osách "x" a "y" samozřejmě nepřesahuje vlastní model budovy a vlastně totéž platí i pro rozměr "z" a případný počet pater. Jakákoliv odchylka (zvláštní ostrov) od principu světa SA (ať už je jakýkoliv) by byla velmi těžce proveditelná (netvrdím, že nemožná).