Právě je 15 pro 2018 21:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Script pomoc
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 20:46 
Newbie
Newbie

Registrován: 15 zář 2009 15:57
Příspěvky: 26
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Našiel som toto na to aby sa automaticky otvárala braná, ale CJ musí byť prezlečený za policajta. nevedel by niekto z vás ako to prepísať aby sa CJ nemusel prezliekať ale aby sa mu otvorila braná aj tak?

Tu to je



// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'ALLGATES'
30@ = Object.Create(976, -2127.0, -80.8, 34.3281)
Object.Angle(30@) = 0.0
31@ = Object.Create(976, -2135.0, -80.8, 34.3281)
Object.Angle(31@) = 0.0

:ALLGATES_85
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @ALLGATES_85
if
Player.Controllable($PLAYER_CHAR)
jf @ALLGATES_85
if and
0500: player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2127.255 -80.36 radius 9.0 9.0
jf @ALLGATES_257
034E: move_object 30@ to -2123.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object 31@ to -2140.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_257
if or
8500: not player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2127.255 -80.36 radius 9.0 9.0
jf @ALLGATES_393
034E: move_object 30@ to -2127.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object 31@ to -2135.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_393

:ALLGATES_393
if and
0500: player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 213.882 1875.183 radius 13.147 9.0
jf @ALLGATES_529
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORL to 207.842 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORR to 219.941 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_529
if or
8500: not player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 213.882 1875.183 radius 13.147 9.0
jf @ALLGATES_665
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORL to 211.842 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORR to 215.941 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_665

:ALLGATES_665
if and
0500: player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 269.081 1884.109 radius 17.477 9.0
jf @ALLGATES_764
034E: move_object $2670 to 276.14 1884.06 15.924 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_764
if or
8500: not player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 269.081 1884.109 radius 17.477 9.0
jf @ALLGATES_85
034E: move_object $2670 to 268.664 1884.06 15.925 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku: Re: Script pomoc
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 21:13 
V.I.P
V.I.P
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 08:40
Příspěvky: 3621
Bydliště: virtuální realita
Oblíbené GTA: GTA IV
Zkus ve všech příkazech "player $PLAYER_CHAR skin == "POLICETR" on_bodypart 17" za pomoci programu Sanny Builder změnit výraz POLICETR na DEFAULT popřípadně si v nápovědě k tomuto programu najít jak je značen defaultní skin CJe a tím výrazem nahraď POLICETR.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku: Re: Script pomoc
PříspěvekNapsal: 16 lis 2009 23:59 
Newbie
Newbie

Registrován: 15 zář 2009 15:57
Příspěvky: 26
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
O tom sa tam nepíše, vyskúšal som skoro všetko čo ma napadlo ale nefunguje to.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku: Re: Script pomoc
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009 10:41 
Newbie
Newbie

Registrován: 15 zář 2009 15:57
Příspěvky: 26
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Podarilo sa my to prepísať . ale zasa sa my brána otvára iba na jednom mieste, a ak prídem bližšie tak sa zatvorí, a keď sa mi podarí rýchlo prebehnúť tak sa neotvorí z druhej strany.
Myslím že niečo stoho čo som označil

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'ALLGATES'
30@ = Object.Create(976, -2127.0, -80.8, 34.3281)
Object.Angle(30@) = 0.0
31@ = Object.Create(976, -2135.0, -80.8, 34.3281)
Object.Angle(31@) = 0.0

:ALLGATES_85
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ALLGATES_85
if
Player.Controllable($PLAYER_CHAR)
else_jump @ALLGATES_85
if and
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 9.0 9.0 flag 0
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 9.0 9.0 flag 0
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2127.255 -80.36 radius 9.0 9.0
else_jump @ALLGATES_280
034E: move_object 30@ to -2123.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object 31@ to -2140.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_280
if or
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 9.0 9.0 flag 0
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 9.0 9.0 flag 0
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -2127.255 -80.36 radius 9.0 9.0
else_jump @ALLGATES_439
034E: move_object 30@ to -2127.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object 31@ to -2135.0 -80.8 34.3281 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_439


:ALLGATES_439
if and
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 13.147 9.0 flag 0
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 13.147 9.0 flag 0
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 213.882 1875.183 radius 13.147 9.0
else_jump @ALLGATES_598
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORL to 207.842 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORR to 219.941 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_598
if or
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 13.147 9.0 flag 0
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 13.147 9.0 flag 0
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 213.882 1875.183 radius 13.147 9.0
else_jump @ALLGATES_757
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORL to 211.842 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
034E: move_object $OBJECT_M_A51_BLASTDOORR to 215.941 1874.571 13.903 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_757

:ALLGATES_757
if and
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 17.477 9.0 flag 0
8471: actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 17.477 9.0 flag 0
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 269.081 1884.109 radius 17.477 9.0
else_jump @ALLGATES_879
034E: move_object $2670 to 276.14 1884.06 15.924 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85

:ALLGATES_879
if or
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 30@ radius 17.477 9.0 flag 0
8471: not actor $PLAYER_ACTOR near_object_in_rectangle 31@ radius 17.477 9.0 flag 0
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 269.081 1884.109 radius 17.477 9.0
else_jump @ALLGATES_85
034E: move_object $2670 to 268.664 1884.06 15.925 speed 0.1 0.0 0.0 flag 0
jump @ALLGATES_85


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku: Re: Script pomoc
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009 12:29 
V.I.P
V.I.P
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 08:40
Příspěvky: 3621
Bydliště: virtuální realita
Oblíbené GTA: GTA IV
Vzhledem k duplicitě topic zamknut, pokračování zde: viewtopic.php?f=16&t=6551&start=150


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz