GTAForum.cz - TimeTravel edition
http://www.gtaforum.cz/

MAP EDITOR
http://www.gtaforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=3212
Stránka 6 z 8

Autor:  siSINka [ 10 pro 2005 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nový poznatek:

Chtěl jsem Wolfestovi pomoci při odmazání některých objektů z jeho modu. Na rozdíl od něj mi v.0.12a běží bez problému.

Smazal jsem "přebytečné" vraky, nějaké bedny, hadí farmu, vodojem atd...,a i kus přebytečného povrchu - což byla asi chyba) uložil a zkusil ve hře. A ouha, PC vytuhlo, tvrdý restart :? Příčinou je to, že se souborem *ipl se změnil i gta3.img (ten skoro gigový soubor!!) a to co jsem smazal se asi smazalo i z něj...

Takže tady cesta nevede.... asi bude nutné ty objekty spíše někam přesouvat než mazat... Uvidíme v dalších verzích, kam půjde vývoj...

Autor:  Wolfest [ 10 pro 2005 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna tim myslel to 'random crashes in game', jak rikal... Ted zalezi natom, jestli vadi ze je objekt smazan, nebo to ze je na tom miste dira do matrixu..

Autor:  siSINka [ 10 pro 2005 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Možná, že kdybych smazal jen ty vraky a krabice, tak by to jelo. I tu Hadí farmu by to mělo "přežít" - v zemi díra po ní nezůstala.

Ale tím, že jsem smázl i nějaký ten přebývající kopeček, co ti tam vadil - jsem asi díru do Matrixu vytvořil a engine to nerozdýchal....

Ale i tak - změna gta3.img souboru je (zatím) nepřekonatelný problém... Delete bude muset být asi řešeno jinak...

Autor:  Wolfest [ 10 pro 2005 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

No, je treba zajimave, ze kdyz si nakopiruju, nebo vlozim nejaky objekt - treba satelit - na jedno msito a odtamtud ho smazu (kopirovane/vlozene objekty jdou mazat i ve starsi verzi), tak to funguje normalne. Ted jen, jestli proto ze se model vlastne dopravdy nemaze a spatne jsme to odhadli, nebo proto ze kdyz je jeste nekde v jinem ipl ten objekt vlozeny a editor to vi tak ze to nesmaze... nevim mno

Autor:  Wild Wolf [ 10 pro 2005 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

no mozna keby ste tie objekty presuvali niekde za hranicu mora alebo na ine nepristupne miesta

Autor:  Wolfest [ 10 pro 2005 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jasne, nebo taky do 'matrixu' dole, nebo do vzduchu (1000stop uz neni videt)
To ale hra vrati automaticky sama na misto, pokud je to objekt puvodni a ne vlozenej, coz nechapu..

Autor:  siSINka [ 10 pro 2005 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem zkoušel na náměstíčku na Grove Street: barák Sweeta jsem přesunul 50 metrů pod zem a dítr "zalepil" nějakou skálou. Ve hře pak byla budova zpět a prolínala se s tou "novou" skálou :roll:

No, aspoň jsem se dostal jednoduše k Hydře na střeše ;-) (nebo jak se ta stíhačka jmenuje).

Autor:  siSINka [ 10 pro 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Wolfest píše:
Jasne, nebo taky do 'matrixu' dole, nebo do vzduchu (1000stop uz neni videt)
To ale hra vrati automaticky sama na misto, pokud je to objekt puvodni a ne vlozenej, coz nechapu..
Je vidět, že máme stejnou zkušenost...

Autor:  Player99 [ 10 pro 2005 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem si taky pohrál s tim Map Editorem, díky Wolfeste, a zatim jediný na co sem se zmohl je Pearl Harbour!!!! :lol: :lol: Obrázek

Autor:  Wolfest [ 11 pro 2005 00:36 ]
Předmět příspěvku: 

Neni zac :) Docela pekny ;)

Autor:  plobo [ 11 pro 2005 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

heh, co že ti tam chybí ukazatel zbraně? :shock:
Jinak docela pěkný... :wink:

Autor:  parman [ 11 pro 2005 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz na jetpacku zamiris tak ti ukazatel zbrane zmizi ;)

Autor:  plobo [ 11 pro 2005 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

A to zkusim! Pak EDITnu jestli jo bo ne... :shock:
EDIT: Damn... mě se zobrazuje! Obrázek

Autor:  Cole [ 11 pro 2005 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

plobo píše:
A to zkusim! Pak EDITnu jestli jo bo ne... :shock:
EDIT: Damn... mě se zobrazuje! Obrázek


mě mizel když sem ještě měl installnutý SA :shock: :?

Autor:  Player99 [ 12 pro 2005 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

To bude určitě nějaká záhada!!! :twisted: :lol: :lol:

Stránka 6 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/