GTAForum.cz - TimeTravel edition http://www.gtaforum.cz/ |
|
MAP EDITOR http://www.gtaforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=3212 |
Stránka 6 z 8 |
Autor: | siSINka [ 10 pro 2005 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nový poznatek: Chtěl jsem Wolfestovi pomoci při odmazání některých objektů z jeho modu. Na rozdíl od něj mi v.0.12a běží bez problému. Smazal jsem "přebytečné" vraky, nějaké bedny, hadí farmu, vodojem atd...,a i kus přebytečného povrchu - což byla asi chyba) uložil a zkusil ve hře. A ouha, PC vytuhlo, tvrdý restart Příčinou je to, že se souborem *ipl se změnil i gta3.img (ten skoro gigový soubor!!) a to co jsem smazal se asi smazalo i z něj... Takže tady cesta nevede.... asi bude nutné ty objekty spíše někam přesouvat než mazat... Uvidíme v dalších verzích, kam půjde vývoj... |
Autor: | Wolfest [ 10 pro 2005 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna tim myslel to 'random crashes in game', jak rikal... Ted zalezi natom, jestli vadi ze je objekt smazan, nebo to ze je na tom miste dira do matrixu.. |
Autor: | siSINka [ 10 pro 2005 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možná, že kdybych smazal jen ty vraky a krabice, tak by to jelo. I tu Hadí farmu by to mělo "přežít" - v zemi díra po ní nezůstala. Ale tím, že jsem smázl i nějaký ten přebývající kopeček, co ti tam vadil - jsem asi díru do Matrixu vytvořil a engine to nerozdýchal.... Ale i tak - změna gta3.img souboru je (zatím) nepřekonatelný problém... Delete bude muset být asi řešeno jinak... |
Autor: | Wolfest [ 10 pro 2005 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, je treba zajimave, ze kdyz si nakopiruju, nebo vlozim nejaky objekt - treba satelit - na jedno msito a odtamtud ho smazu (kopirovane/vlozene objekty jdou mazat i ve starsi verzi), tak to funguje normalne. Ted jen, jestli proto ze se model vlastne dopravdy nemaze a spatne jsme to odhadli, nebo proto ze kdyz je jeste nekde v jinem ipl ten objekt vlozeny a editor to vi tak ze to nesmaze... nevim mno |
Autor: | Wild Wolf [ 10 pro 2005 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
no mozna keby ste tie objekty presuvali niekde za hranicu mora alebo na ine nepristupne miesta |
Autor: | Wolfest [ 10 pro 2005 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasne, nebo taky do 'matrixu' dole, nebo do vzduchu (1000stop uz neni videt) To ale hra vrati automaticky sama na misto, pokud je to objekt puvodni a ne vlozenej, coz nechapu.. |
Autor: | siSINka [ 10 pro 2005 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem zkoušel na náměstíčku na Grove Street: barák Sweeta jsem přesunul 50 metrů pod zem a dítr "zalepil" nějakou skálou. Ve hře pak byla budova zpět a prolínala se s tou "novou" skálou No, aspoň jsem se dostal jednoduše k Hydře na střeše ;-) (nebo jak se ta stíhačka jmenuje). |
Autor: | siSINka [ 10 pro 2005 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wolfest píše: Jasne, nebo taky do 'matrixu' dole, nebo do vzduchu (1000stop uz neni videt) Je vidět, že máme stejnou zkušenost...
To ale hra vrati automaticky sama na misto, pokud je to objekt puvodni a ne vlozenej, coz nechapu.. |
Autor: | Player99 [ 10 pro 2005 23:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak sem si taky pohrál s tim Map Editorem, díky Wolfeste, a zatim jediný na co sem se zmohl je Pearl Harbour!!!! |
Autor: | Wolfest [ 11 pro 2005 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni zac Docela pekny |
Autor: | plobo [ 11 pro 2005 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
heh, co že ti tam chybí ukazatel zbraně? Jinak docela pěkný... |
Autor: | parman [ 11 pro 2005 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz na jetpacku zamiris tak ti ukazatel zbrane zmizi |
Autor: | plobo [ 11 pro 2005 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to zkusim! Pak EDITnu jestli jo bo ne... EDIT: Damn... mě se zobrazuje! |
Autor: | Cole [ 11 pro 2005 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
plobo píše:
mě mizel když sem ještě měl installnutý SA |
Autor: | Player99 [ 12 pro 2005 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
To bude určitě nějaká záhada!!! :twisted: |
Stránka 6 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |